Sider

25.02.2016

Rouge Dior Brilliant 458 Fine Fleur

Inneholder produktlenker
Photos: ladybird
Det er lenge siden gloss har vært en hit hos meg. Jeg har riktignok brukt det nå og da, men stort sett i en mer balm-aktig versjon. Men nå i det siste så har den glossy looken vokst på meg. Og her om dagen plukket jeg med meg en ny gloss hjem. Jeg ville ha en veldig naturlig farget gloss og endte opp med en rosa gloss fra Dior. En helt perfekt rosa farge vel og merke! Den gir bare en helt subtil rosafarge til leppene, og masse glans - akkurat slik jeg var på jakt etter. Den føles også bra på leppene, ikke for klissete og ikke så seig at håret fester seg i den hele tiden. Den har raskt blitt det leppeproduktet jeg først velger når jeg åpner veska.

Glossen er fra Dior og av typen Rouge Dior Brilliant i fargen 458 Fine Fleur. Dior sin gloss kan du få kjøpt på de aller fleste parfymerier, blant annet Douglas.

For my international readers
It's all about gloss! I haven't been reaching for glosses in ages, but now they are back! I want my lips glossy and shiny. The other day I picked up a pink glodd from Dior, the perfect pink actually! Rouge Dior Brilliant in 458 Fine Fleur is a subtle pink that looks superglossy and have the perfect natural pink shade. A new favorite I tend to reach for every time I open my handbag.

I love the fact that the pink color is just perfect, the gloss is really shiny without getting too sticky (just hate it when the gloss is really sticky and your hair sticks to it). It's just the way I wanted!

Ingen kommentarer :