Sider

29.10.2015

Rodial Glamstick - en storfavoritt

Photos: ladybird
Til dags dato har jeg kun prøvd en leppestift som ikke gjør leppene tørre - Glamstick fra Rodial. Her om dagen måtte jeg kjøpe en ny, siden enda en er brukt opp. Ikke nok med at den er superbehagelig på leppene, den har også de perfekte naturlige rosafargene (som dessverre ikke kommer så godt frem på bildet). Denne gangen kjøpte jeg Bite, som er en ganske lys rosa. Mens det er Lust som er min absolutte favorittfarge så langt, den er helt genialt året rundt.

Du kan blant annet kjøpe Glamstick'ene på Douglas sine nettsider.

2 kommentarer :

Hilde sa...

Hm.. Har Douglas rett borti gata her (er jo i Warsawa), kanskje jeg skal stikke bortom og sjekke ut. Er på konstant jakt etter det perfekte leppeprodut! Er så vanskelig å finne heeelt riktig farge. Sephora og diverse apoteker blir trålet med jevne mellomrom :D

Ladybird sa...

Da må du sjekke ut disse, de er veldig gode og jeg er veldig fornøyd med begge rosafargene jeg har. Den lyseste funker kun når jeg er blekere, på vinterstid - men utrolige fine begge to! Jeg har vært i Wroclaw en gang og husker det var ganske bra shopping på beautyfronten!