Sider

21.08.2015

Baby Kenza kashmir for lille monkey


Produktsponsing
Photos: ladybird
Jeg ELSKER kashmir! Så da Baby Kenza Oslo kontaktet meg og lurte på om jeg ville ha et nydelig kashmirpledd til lille monkey, så kunne jeg ikke si nei. Jeg gjør vanligvis ikke produktsponsing, men noen ganger må man bare gjøre et unntak. Babypleddet er laget i 100% mongolsk kashmir, av mykeste sort, og det er stort og deilig å tulle inn vesla i. Noe av det deiligste med kashmir er at det er et naturmateriale som er like fantastisk året rundt - svalt når det er varmt ute og deilig og varmende når det er kjølig. Dette kommer både vi og vesla til å bli veldig glad i.

Jeg valgte en nydelig melert gråfarge, men pleddet finnes i åtte fine farger - blant annet en nydelig dus blågrønn farge og en lekker brunbeige nyanse. En perfekt dåpsgave eller god investering til søte små. 

Baby Kenza pleddene var forresten anbefalt i Vogue nå nylig, sjekk ut mer om det her.

Ingen kommentarer :