Sider

20.07.2015

Swaddle svøpetepper fra Aden + Anais

Photos: ladybird
Når det kommer til små babyer så legger jeg vekt på ting skal være praktisk og behagelig. En ting jeg har vært på utkikk etter er ekstra store muslintepper. Muslin er et mykt og tynt materiale som er genialt til babytepper, da det har så mange bruksområder. Et stort teppe i muslin kan brukes til blant annet svøpeteppe, gulpeklut, koseteppe, til å dekke seg med når man ammer, et tynt pledd over babyen, som dekke på stellematten - ja det meste egentlig! Noen av teppene har faktisk et design som gjør at mange mødre også brukes de som skjerf. Mitt valg falt til slutt på Swaddle teppene fra Aden + Anais og jeg ble veldig positivt overrasket da jeg mottok de i postkassen - så myke og gode allerede før bruk! De koster riktignok litt, men disse vet jeg at vi kommer til å bruke masse. Jeg kjøpte den 4-packen på mimmis.no, men du finner også en rekke andre forhandlere hvis du googler.

Et lite gavetips til dere som kanskje skal i babyshower eller trenger en barselgave!

Ingen kommentarer :