Sider

17.07.2015

EmerginC Phytocell Detox Mask


 Photos: ladybird
Det å bli gravid gjør ofte noe med både kropp, hud og hår - hormonene raser i huden og ting begynner å oppføre seg litt annerledes enn man er vant til. I det første trimesteret ble huden ganske uren, samtidig som den ble langt tørrere enn den vanligvis er. En kombinasjon som gjør at man må ta litt ekstra hensyn når man velger rensende produkter, slik som en rensende maske. I utgangspunktet er jeg stor fan av effektive og rensende produkter som også er snille og skånsomme og ikke stripper huden for fukt, men med graviditeten merket jeg at dette var ekstra viktig. Jeg var nødt til å finne meg en god rensende maske som tok vare på fuktigheten i huden. Etter litt googling og anbefalinger endte jeg opp med EmerginC sin Phytocell Detox Mask. Et merke jeg tidligere ikke hadde noe kjennskap til. 
Og nå er jeg så glad for at jeg kom over denne, for den har rett og slett blitt en av mine nye toppfavoritter når det kommer til rensende masker. Den er veldig effektiv, samtidig som den er skånsom og pleiende - og etterlater huden glødende og den fremstår renere og klarere, med mindre porer og uten å bli strippet for fuktighet. For maks utbytte av masker starter jeg alltid med en god skrubb, her har jeg også fått en ny favoritt som jeg skal dele med dere om litt.

Masken kjøpte jeg på blivakker.no, det var det første stedet som kom opp når jeg googlet masken for å finne et sted å kjøpe den. 

Ingen kommentarer :