Sider

29.05.2015

Yoga med babybumpen

Photo: ladybirdsnest instagram
Det har ikke blitt like mye trening under graviditeten som jeg gjerne ønsket. Samtidig har jeg ikke så dårlig samvittighet for det - jeg synes det er viktig å lytte til kroppen når man går gravid, det føles ikke som den rette tiden å presse kroppen. Men en ting har jeg unnet meg, og det er yoga! For det er virkelig å unne seg litt tid for seg selv, med fullt fokus på seg selv. Jeg foretrekker fortsatt de litt mer krevende yogaformene, slik som ashtanga - noe som går kjempebra, man må bare lytte til yogainstruktøren og ta hensyn til bekken og mage underveis. Kroppen sier raskt i fra når noe ikke er helt greit. Jeg håper og tror at styrken og pusten man fpr gjennom yogaen vil gjøre fødsel og tiden deretter litt enklere.

Yogaklærne er fra Run&Relax, deilige yogaklær som former seg etter en stadig voksende mammakropp!

Ingen kommentarer :