Sider

21.05.2015

Kampa Park i Praha

Med utsikt over Karlsbrua, bestill gjerne bord ute hvis du er her om sommeren
 Med to bursdagsbarn rundt bordet så ble det mye skåling utover kvelden! Og jeg var veldig glad for at de faktisk har alkoholfritt øl i Praha, det har jeg savnet når jeg har reist og vært gravid.
 Nydelig mat på Kampa Park - deilige retter som tilpasses sesongen
 Det blr ikke noe mindre romantisk utover kvelden...
Photos: ladybird
Kampa Park har mange mindre inndelinger, slik at det alltid føles ganske intimt, uansett hvilken avdeling du blir sittende i

Når jeg skal ut og reise så liker jeg å booke oss inn på noen deilige restauranter. Da er det alltid godt med tips fra andre som kjenner byen godt. Jeg har fulgt @bryllupsplanleggercathrine en stund på instagram. Hun er en bryllupsplanlegger som tilrettelegger bryllup i utlandet, og en av hennes spesialiteter er Praha. Jeg kontaktet henne og fikk masse gode tips før jeg reiste til Praha, og et av de kjæreste tipsene var Kampa Park! Cathrine booket bord for meg og reisefølget mitt den ene kvelden, da vi skulle feire hele to bursdager på en kveld - og valget falt på norskeide Kampa Park som ligger rett nede ved elven med utsikt over Praha by og Karlsbroen. Snakk om beliggenhet! Vi hadde en fantastisk kveld på Kampa Park med topp service, nydelig mat og deilig drikke - og en utsikt vi ikke hadde drømt om på forhånd. 

Ingen kommentarer :