Sider

24.04.2015

Summer Essentials

Photos: ladybird
Noen ting er mer synonymt med sommer enn andre ting. For meg er skjerf i håret og flere smykker et tegn på sommer. Gullfargede smykker er ekstra lekkert mot solbrun hud, så det er en stor del av sommergarderoben - da bruker jeg plutselig masse smykker i forhold til resten av året. Og hoops er alltid lekkert til sommerklær. Disse er fra Thomas Sabo og den lille kulen kan skiftes ut med utallige andre små perler eller figurer - tror kanskje jeg må kjøpe noen i sølv også, jeg liker å kombinere sølv og gull. Og håret det beskyttes gjerne av et lekkert skjerf, slik som dette vintage silkeskjerfet som jeg kjøpte i en second hand butikk for mange år siden. Og med late dager ved bassengkanten eller på stranden så er det obligatorisk med masse lesestoff, og da er noen glossy magasiner alltid velkommen. Porter har blitt en ny favoritt siden det ble lansert.

2 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Elsker hoops! Og disse var utrolig fine, føres rett opp på ønskeliste. Jeg har en forkjærlighet for smykker fra Thomas Sabo, ikke rart jeg ville ha forlovelsesring fra Thomas Sabo :)

Ladybird sa...

Luisa: Disse er superfine og akkurat passe store. Finnes faktisk i to størrelser til og! Nå må jeg bare kjøpe meg litt flere anheng, bytte på litt ;-) Thomas Sabo har utrolig mange fine ringer, så det forstår jeg godt!