Sider

21.04.2015

Rudolp Care Suncare

Photo: ladybird
Dere har tidligere fått lese om solkremen til Coola som jeg testet ut da jeg var på Bali. Med i kofferten var også denne tuben med solkrem fra danske Rudolp Care. Fra før så er jeg veldig glad i blant annet håndkremen fra Rudolp Care. Denne solkremen har den samme deilige duften som blant annet håndkremen, den har en kremete god konsistens som er veldig behagelig på huden og du får den i de fleste faktorer du måtte ønske. Et supert alternativ hvis du ønsker et litt snillere og renere alternativ som også dufter digg. Det eneste lille minuset jeg fant med den var at selve solkremen er gul, noe som er litt dumt hvis du har hvit bikini eller ligger på hvite håndkleer - ellers var jeg veldig fornøyd med den!

Jeg plukket den med meg fra Rudolp Care utvalget på tax free'n på Oslo Lufthavn, men du kan sikkert kjøpe den hos blant annet Gimle Parfymeri eller andre Rudolph Care forhandlere.

1 kommentar :

Anonym sa...

Syns å huske at jeg har lest at denne solkrem er gul fordi det ikke er tilsatt blekning, som det er i en rekke andre (hvite) solkremer. Denne er en favoritt os meg også :)