Sider

23.04.2015

Jeg synser om vårmoten i House of Oslo sitt vårmagasin

Skrevet i samarbeid med House of Oslo
Denne våren har jeg gjort et morsomt samarbeid med House of Oslo, der jeg blant annet har plukket meg ut en rekke favoritter fra deres store vareutvalg og skrevet noen artikler til deres vårmagasin. En av artiklene handler om denne vårens deiligste trender, sett gjennom mine øyne - en salig miks av syttitalls inspirert denim, semsket skinn, bukser med sleng, store solbriller og gullsmykker. 
Her ser dere et lite knippe av mine favoritter, er det ikke mye lekkert? Ta en titt alle favorittene mine her og få vårlig inspirasjon fra artikkelen Spring&Denim i House of Oslo sitt digitale vårmagasin.

1 kommentar :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Jeg liker! Er så klar for varmere tider nå, skulle ønske været var enig :)