Sider

15.03.2015

Bali Coming Up

Photos: pinterest
Siden vi om noen måneder blir en liten familie, så bestemte vi oss for å reise bort - bare oss to, på en aldri så liten babymoon. Rundt påsketider setter vi kursen mot Bali, denne grønne fantastiske øya som det er over ti år siden jeg besøkte sist. Jeg har allerede ganske klart for meg en del ting vi vil oppleve mens vi er der, men gode tips taes alltid i mot med stor takk! Det kan være alt fra hvor vi bør bo, hvor vi bør spise, severdigheter vi må få med oss, strender vi bør sette snuten mot, deilige SPA-steder, yoga-retreats - just bring it on!

2 kommentarer :

Anna sa...

Jeg ville anbefalt Ulu Watu på det høyeste! Dra på Single Fin, en avslappet bar i en skråning med den mest fantastiske utsikten over solnedgangen. Seminyak har masse kule små butiker og fantastisk mye god mat og ikke minst mye superfood! Sisterfields, Earth Cafe, Divine Earth er noen av favorittene:)

Ladybird sa...

Tusen takk for tipsene Anna! Jeg regner med at det er mye som er forandret siden jeg sist var der, men håper det er like nydelig som jeg husker det! Alle tipsene noteres ;-)