Sider

30.01.2015

Rudolp Care Acai Hand Cream

Photos: ladybird
Håndkrem er forbruksvare, spesielt på denne tiden av året. Jeg har to kriterier til håndkrem, den må ha en lett konsistens som trekker raskt inn og den må ikke lukte for sterkt. Jeg har nemlig ikke tålmodighet til å vente på at en fet håndkrem skal trekke inn i huden. Og jeg klarer heller ikke håndprodukter som lukter sterkt, noe veldig mange håndkremer gjør. Derfor er denne perfekt - den er lett i konsistensen og trekker raskr inn uten å etterlate hendene klissete, og den lukter bare diskret og deilig slik som de aller fleste produktene fra Rudolp Care gjør. Akkurat slik jeg liker håndkremen min!
Den er litt stiv i pris, men jeg synes den er verdt det. Du kan blant annet kjøpe den på Gimle Parfymeri.

4 kommentarer :

Linn sa...

Lovely bag :)

Anonym sa...

Hei! Hvor har du kjøpt den nydelige vesken din?

Ladybird sa...

Tusen takk Linn! :-)

Ladybird sa...

Anonym: Jeg var på utkikk etter en Phillip Lim som dette, men ville gjerne ha noe annet enn sort. Plutselig kom jeg over denne hos ei jente på finn, og hadde aldri sett fargen noe annet sted, så den måtte jeg bare ha! :-)