Sider

01.09.2014

September + kashmir

Photo: ladybird
Nå er september her, den første høstdagen. Og med høsten kommer strikken og de deilige kvalitetene. Kashmir er en favoritt hos meg, et materiale som er så mykt, så lunt og så deilig. Men dessverre er det ofte slik at de merkene som lager kashmirplagg er litt...kjerring (sorry!). Derfor er jeg så glad i Kashmina, et norsk merke med deilige kashmirplagg i riktige fasonger og riktige farger.
I høst skal jeg blant annet pakke meg inn i denne genseren. Og dette skjerfet som jeg har i tre farger - en ny for høsten.

2 kommentarer :

Ina sa...

Den så utrolig deilig ut! Hvordan er de i størrelsen? Små, store, normale?

Ladybird sa...

Ina: Jeg har den i small. Bruker nprmalt både small og medium, litt ettersom hva slags type klær det er. Jeg legger helt sikkert ut noen bilder av den på snart, så ser du hvordan den sitter :-)