Sider

14.09.2014

bkr glassflaske

Photos: ladybird
For noen uker siden var jeg på photoshoot. Og der falt jeg pladask for denne glassflasken som sto på en kontorpult. Hun som eide flasken snakket så varmt om den at jeg var solgt. Jeg gikk rett hjem og bestilte den på Pureskin.no
Du tenker kanskje at glassflaske er rimelig upraktisk? Nei! Den er laget i herdet glass som tåler en støyt, samtidig som den har et beskyttende silikonlag utenpå - den har overlevd både i treningsbagen og i veska mi. Men nå har den fast plass på kontorpulten - der den hjelper meg til å drikke mer vann i løpet av en dag. Og det funker!
Men hvorfor bkr flaskene? Fordi glassflasker er langt bedre for både deg og miljøet. Visste du at mange plastflasker, ja de aller fleste, inneholder giftstoffer som BPA og ftalat? Giftstoffer som overføres til innholdet i flasken...Ikke bra! Det er ikke uten grunn at disse flaskene har fått en stor tilhengerskare og er å se i diverse miljøbevisste celebriteter sine vesker og treningsbager.

Og sist men ikke minst - den er jo så fin der den står og frisker opp kontorpulten min! (Min er i fargen "Bambi").

Du kan blant annet kjøpe den på pureskin.no og Kicks sin nettbutikk.

Ingen kommentarer :