Sider

23.08.2014

Roadtrip på Hvar

Photos: ladybird
Nå er jeg vel hjemme igjen fra ferien i Kroatia og har fått en ukes tid til å summe meg litt. Minnene er mange og gode, og noen små tips fra vårt opphold på Hvar og i Split kommer jeg til å dele med dere. 
Når jeg er et sted over lengre tid så liker jeg å leie bil og se mer av stedet. Vi hadde leiebil da vi var på Hvar og kjørte en del rundt på øya og oppdaget strender, små byer og øde badeviker. Her er noen bilder fra en av dagene da vi bestemte oss for å kjøre langs kysten å finne oss et syed helt for oss selv. Vi endte opp på noen svaberg ved krystallklart vann og et lite steinhus. Men helt alene var vi visst ikke, da vi nesten hadde kommet tilbake til bilen så fikk vi nærkontakt med en liten slange. kanskje greit han ikke dukket opp før vi skulle gå gjennom masse siv og trange stier i skogen.

Ingen kommentarer :