Sider

31.05.2014

Pico de Gallo



For noe dager siden så delte jeg et bilde av en bolle med Pico de Gallo på min instagram. da fikk jeg en del spørsmål fra dere, så jeg tenkte å dele denne lille videoen med dere, der dere får en rask innføring i  hvordan Pico de Gallo lages. Pico de Gallo er litt som salsa, bare mindre sausete og mer som en sterk salat bestående av bittesmå biter. Jeg bruker det til taco, eller til pølser og grillmat. Kjempedigg!

Pico de Gallo kan også varieres etter smak og resten av måltidet. Personlig så liker jeg å lage den litt ekstra spicyved å tilsette flere chilli, og gjerne gjøre den litt ekstra frisk ved å tilsette fersk ananas. Det er digg det! 

2 kommentarer :

Linn sa...

LEAF lager så mange fine videoer :)

Ladybird sa...

Over the Weekend: Så sant, så sant! Mange har funnet veien hit til bloggen :-)