Sider

11.04.2013

Min første Glossybox!

Photos: ladybird
Da jeg var på jobb i dag så dukket det plutselig opp en dresskledd kjekk mann med roser, champagne og en stor rosa pose. Min første Glossybox! Bittelitt julaften på en torsdag i april. Og det er jo nettopp det Glossybox handler om, månedlig glede for jenter som er glad i å teste skjønnhetsprodukter og hverdagsluksus. Jeg har allerede meldt meg opp på et abonnement.

Den første pakken inneholdt håndkrem fra Cowshed, Lip Duo fra ModelCo, shampoo og balsam fra Matrix, Whitening Strips fra Smile Lab og neglelakk fra China Glaze.

Du kan bli mer kjent med Glossybox her.

Glossybox are launching in Norway in these days. today I got a delivery at my job, a handsome man in suit knocked on my door and delivered a pink bag filled with roses, champagne and my first Glossybox. What a great way to lighten up my thursday!

In my first Glossybox I got a handcream from Cowshed, Lip Duo from ModelCo, shampoo and conditioner from Matrix, Whitening Strips from Smile Lab and nail polish from China Glaze.




5 kommentarer :

MaritBE sa...

Artiiiiig!! ;-) Jeg gleder meg masse til min kommer i posten! Hihi. Blir irritert om jeg får smile labs, den skal isåfall rett i søpla. Dumme produkt, hehe. Men ellers er jeg fornøyd ;-)

HerBerryness sa...

Neeeei heldiggris!!! Jeg vil også ha dresskledd mann på døren med glossy box ;) ;)

Ladybird sa...

MaritBe: hehehe...oiker du ikke Smile Labs? Har ikke testet de jeg. Du får nok mest sannsynlig det samme som meg vil jeg tro, er vel nesten likt innhold i alle boksene.

HerBerryness: I know, det kan lett bli en vane ;-)

Luisa Fernanda del Mar sa...

Jeg tror du har overbevist meg, jeg vil også få en glossy box hver måned!

Ladybird sa...

Luisa: Det er jo kjempegøy å få så fine pakker i posten! :-)