Sider

06.04.2013

Glossybox har kommet til Norge!

Photo: Glossybox
Jeg har lenge vært litt misunnelig på svenskene og danskene som har hatt mulighet til å abbonere på Glossybox. Så da jeg fikk høre at tjenesten hadde kommet til Norge så ble jeg superglad. Enkelt forklart er Glossybox et abonnement, der du hver måned får tilsendt en fin boks med 5 skjønnhetsprodukter for 179,- i måneden. Det blir nesten som å få levert en goodiebag på døra hver eneste måned. Gøy! Gleder meg til å motta den første boksen og se om den inneholder like spennende produkter som boksene i Sverige og Danmark. Les mer om Glossybox her.

Finally Glossybox have been launched in Norway! I've been a bit jealous on our Danish and swedush neighbours that have been able to sign up for Glossybox's for a while. I just signed up and are looking forward to my first delivery!

5 kommentarer :

MaritBE sa...

Samme her, hihi. Ble såå glad når jeg så det kom til Norge. Tok ikke 5 minutter før jeg leste det, til jeg ble medlem ;-) haha. Gleder meg!

Line sa...

Takk for tips! Nå ble jeg glad, dette var etterlengtet ;)

Stine sa...

Meldte meg inn med det samme jeg så innlegget ditt, har ventet så lenge på at det skulle komme til Norge! :)

Simone sa...

Jeg har ikke meldt meg på enda, men bør vel absolutt gjøre det. Kanskje akkurat nåh?

Ladybird sa...

MaritBE, Line, Stine, Simone: Nå er det bare å glede seg til første box ;-)