Sider

18.01.2013

Vinterfresh med Kremfresh

Photos: ladybird
Den bitende kulda vi har hatt den siste uken er drepen for huden. Her må det skikkelig pleie og omtanke til. Da tar jeg frem den grove, oljete skrubben min fra Kremfresh og gir kroppen en skikkelig omgang med den i badekaret eller dusjen, før jeg smører meg inn fra topp til tå med olje! Jeg digger Kremfresh oljen som heter "Sterk lindring", den lukter friskt av blant annet bergamott og einer og øker sirkulasjonen. Helt topp for vintertørr hud! 
Når produktene også er kortreiste, med naturlige ingredienser og produsert med respekt for miljø og dyr - ja da er jeg happy!
Kremfresh har ikke så mange utsalg i Norge foreløpig, du finner de på Sandvika Storsenter, Trondheim Torg og Bergen Strosenter. Hvis du ikke er i nærheten av disse så kan du også bestille fra nettsiden deres.

2 kommentarer :

MaritBE sa...

Åh, fikk lyst til å prøve den nå! Har ikke testet noe fra kremfresh enda, men har veldig lyst til det ;-)

Ladybird sa...

MaritBE: de har kjemoemasse gode produkter, du bær også teste den deilige leppeskrubben!