Sider

09.12.2012

Muligens en Malice...

Jeg beunderer virkelig Lisa Eldridge, hun er utrolig dyktig og inspirerer meg til å teste ut litt ting jeg ellers ikke ville gjort på makeupfronten. Hun lager også noen videosnutter for Chanel og dette er fra årets julekolleksjon. Jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe flere neglelakker fra Chanel, da jeg ikke er helt fornøyd med holdbarheten...men den der Malice var fryktelig fin da! Akk...

I really love Lisa Eldridge, she is sooo brilliant! I'm amazed by her talent and she even makes me wanna test out some new thing when it comes to makeup. This is one of her videos for Chanel, a Christmas collection one. I've told myself not to buy more of those Chanel nail polishes, since I'm not that impressed by the quality...but then I saw Malice...oh lord, I'm hopeless.

2 kommentarer :

Nanne sa...

Nydelig, nydelig farge! Er fan av Lisa Eldridge, jeg også:)

Ladybird sa...

Ja jeg falt pladask for fargen, får se om jeg kan finne en lik fra Essie eller OPI.