Sider

30.11.2012

Happy Hair

Photos: ladybird
Etter nesten et år i Spania med sol, saltvann og få hårklipper så var det utrolig deilig å komme seg avgårde til frisøren min. Håret mitt har aldri vært sunnere og friskerene enn etter a jeg begynte hos Linn på Gevir. I går var jeg innom henne for en etterlengtet klipp og sjelden har en hårklipp føltes så digg. Hver eneste time hos Linn på gevir føles som en liten time på SPA, stemningen på Gevir er så deilig og du blir alltid tatt godt vare på. Jeg har litt vanskeligheter med å finne frisører jeg stoler hundre prosent på, ja det har faktisk kun skjedd to ganger - med Linn og svigerinna mi. Linn er utrolig dyktig og jeg lærer alltid noe nytt om mitt hår når jeg er hos henne, noe som gjør det bittelitt enklere for meg å ordne håret mitt på egenhånd hjemme. Gleder meg allerede til jeg skal tilbake over nyttår og fikse litt på fargen!

3 kommentarer :

Life of Oslo sa...

Åh, Gevir er så flinke! Og med den beste kaffen :-)Fineste frisøren i hele Oslo.

Simone sa...

Ok, nå må jeg bare få bestilt time der altså!

Ladybird sa...

Life of Oslo: Kaffen har jeg ikke testet, er ei lattejente. Men de er helt klart de BESTE! :)

Simone: Det MÅ du! Og jeg er så spent på å høre resultatet!