Sider

29.10.2012

Favoritter til høstfjeset

Fabulous Face Oil fra Aesop og Ultra Restorative Creme fra Exuviance - to favoritter i høstkulda
Photos: ladybird
Pst! Afroditeklinikkene har 15% på alle produkter ut oktober - jeg kjøpte meg en ny tube av Restorative kremen fra Exuviance og et prøvesett med produkter - kjekt når man gjerne vil teste ut litt produkter!

Å gå fra Spaniavarme til norsk høst har vært en liten utfordring for huden. Den skriker etter fuktighet og pleie. Aesop oljen er en gammel favoritt som jeg nå har brukt en god stund og den funker utrolig godt i alle klima. I Spania brukte jeg den mest om natten, men her i Norge bruker jeg den gjerne både på dagen og natten for å gi huden ekstra godt med pleie. Jeg elsker oljer! Og denne er en av de virkelig gode. Aesop har fantastiske produkter, så rene og gode, proppet med ting som er bra for huden. I Norge kan du handle Aesop produkter hos Heaven Scent på Eger. 

Fabulous Face Oil fra Aesop inneholder 9 botaniske ingredienser som sørger for at huden får en god dose fuktighet, pleier og blanaserer huden. Du trenger ikke være redd for at huden skal se oljete ut etter påføring, den etterlater en matt finish når den har trukket inn.

Siden huden min har blitt ekstra tørr etter at jeg flyttet hjem fra Spania, så ville jeg gi den litt ekstra omsorg og denne gangen falt valget på en gammel favoritt fra Exuviance - Ultra Restorative Creme. Den er tykk og god i konsistensen og en liten fuktighetsbombe for huden. Den inneholder også PHA fruktsyrene som Exuviance er så kjent for, noe som gjør at huden får en skånsom peeling som bygger opp igjen skadet hud og etterlater hudtonen jevnere og penere. 

Før helgen fikk jeg en SMS fra Afroditeklinikkene i Oslo med beskjed om at de har 15% på ale sine produkter ut oktober måned. Suverent hvis du skal investere i litt nye hudpleieprodukter. De fører blant annet Exuviance.

Ingen kommentarer :