Sider

13.08.2012

Bare sommerlegger

 Glødende hud on-the-go!
Photos: ladybird
I helgen var jeg i sommerbryllup i Norge og da måtte jeg ta med en liten boks med denne vidunderkremen hjemover. Youngblood sin Mineral Illuminating Tint Body gir glød og farge til bare legger. Perfekt til spesielle anledninger. Fargen er ikke for mørk, noe som gjør den perfekt for nordiske legger. At den i tillegg er proppet med pleiende ingredienser og lukter deilig av sommer er et stort pluss. Jeg vender alltid tilbake til denne hver sommersesong, når jeg vil ha litt ekstra glød. Bland den gjerne ut i body lotion hvis du vil tone den enda mer ned. 

Jeg får mange spørsmål om hvor jeg kjøper Youngblood produktene mine. Siden jeg bor i Spania nå, så linker jeg heller til hvor dere kan få tak i Youngblood hjemme!

This weekend I went home to Norway to attend a summerwdding. And I made sure to bring a little pot of Youngblood Mineral Illuminating Tint Body. It gives just the perfect amount of shine and glow, and smells amazing and summerish. Perfect summer pins in a bottle. I can't help it, I just love Youngblood and their products!

2 kommentarer :

Cecilie sa...

Denne har jeg ikke prøvd, men har en bodyolje fra bodyshop som gjør susen når man vil gløde litt ekstra ;)

Ladybird sa...

Cecilie: den fra bodyshop har jeg vært litt nysgjerrig på, neste sommer? ;)