Sider

17.05.2012

Little-old-lady gleder!

 Etter å ha tilfeldigvis delt et lite blomstertips på Instagram til stor glede, så fant jeg ut at jeg måtte dele det med dere her og...
Photos: ladybird
De siste årene har jeg lagt til meg noen little-old-lady vaner, og det synes jeg bare er koselig. Jeg har blant annet blitt veldig glad i blomsterbuketter. Det blir nesten ikke helg uten en ny bukett i heimen. Blir rett og slett kjempeglad av å ha friske blomster rundt meg. har lagt meg til en vane der jeg tar ut et par blomster fra buketten og setter de i en liten flaske eller vase på badet. Da blir det litt lettere å lure frem smilet i det trøtte fjeset på morgenkvisten.

Siden det er nasjonaldag i dag og jeg får besøk - HURRA - så har jeg kjøpt fine blomster til heimen. Og da gjorde jeg selvfølgelig som jeg pleier å gjøre, plukket ut noen som jeg pyntet opp både på badet mitt og gjestebadet.

The last couple of years I've gotten used to buying fresh flowers each friday. It doesn't feel like weekend before I got that bouquet sorted out. Kinda little-old-lady like, but I adore having fresh flowers in my home. They bring a smile to my face. I always put a side a couple of flowers that I put into a smal bottle or vase in my bathroom. It instantly brings a little bit of luxury into my morning bathroom routine.

Ingen kommentarer :