Sider

03.04.2012

Marant'ish

Photo: Gina Tricot
Jeg er svak for Isabel Marant sine blondekreasjoner, en av fjorårets mest brukte sommerkjoler var en liten sort blondesak fra Marant. Da passer det ypperlig at Gina Tricot har kommet med denne Marant look-a-liken i hvitt. Jeg har allerede alliert meg med noen som har plukket opp et eksemplar av denne hjemme i Norge. Gleder meg til å komme en tur til hjemlandet og bringe denne tilbake til Spania. Gina Tricot go'bit til 299,-

Last summer I used my blacj laced Isabel Marant dress all the time, I'll probably wear it just as much this year. i love that look. Luckily Gina Tricot have made a Isabel Marant look a like this year. I've allready got one waiting for me back home in Norway. At 299,- NOK it's quite a good deal.


4 kommentarer :

anita_senorita sa...

Kjempesöt!

Nina sa...

I går lette jeg på nettet etter den kjolen fra Isabel marant som ligner på denne, men jeg fant den ikke noe sted! Vet du hva den heter og muligens hvor jeg kan kjøpe den?

Nina sa...

Never mind, jeg fant den :)

Ladybird sa...

Anita_Senorita: gleder meg til å komme hjem til gamlelandet og plukke dne opp! :)

Nina: supert! Den er så fin. jeg har den i sort og elsker den!