Sider

28.03.2012

Lisa's French Pharmacie Favourites


Jeg elsker å handle på apotek i utlandet, spesielt de franske merkene. Da passer det meg perfekt at man kan få tak i så mange av de på apotekene her i Spania. Og når Lisa Eldridge summerer opp sine favoritter - så skal det ikke så mye til før de havner på handlelista mi.

I love French pharmacie brands! Luckily there are a wide range of these French brands at the Spanish pharmacies. Lisa Eldridge just made a sum up video of her French phamacie favourites...I added several to my shopping list!

3 kommentarer :

snappish_mel sa...

For en classy dame:-) Mye inspo å hente fra hennes videoer. Har nettopp bestilt meg Caudalie's Beauty Elixir. Venter i spenning!!

Inger sa...

kjempetips! tusen takk:)

Ladybird sa...

Snappish_mel: Hun er helt fantastisk! Og så pen! Jeg blir så inspirert av å se henne sminke seg, utrolig hvor mye sminken forandrer henne. Caudalie har masse herlige produkter! jeg har en dagkrem og en dusjgele derfra, begge er superdigge!!

Inger: Digger franske apotek ;)