Sider

14.02.2012

Y.O.G.A.T.I.P.S.


Spania er bra for Yoga lysten. Yogamatta skal få bli med ut ved bassengkanten, ut i parken og ned på stranda. Men først må jeg hente litt inspirasjon. Noen som har noen gode yogatips? Det kan være en god yogablogg, en bra yoga app eller rett og slett noen behagelige yogaklær. Yogatips taes i mot med stor takk!

The temperatures in Spain is perfect for som outdoor yoga practise. But first, I need som inspiration. Do you have a favorite yogablog, yoga app, or just a great yoga tips? Bring it on!

13 kommentarer :

Trine sa...

Pocetyoga-appen er superbra! :)

Copenhagen tips sa...

Jeg lånte denne i dag fra biblo, synes den var veldig bra. Fine tegninger av ulike posisjoner http://www.manumu.no/webshop.aspx?pageid=43292&plId=56182&catId=22956&groupId=23037&Product=46647

Inger sa...

sitter her i slapsete Oslo og drømmer litt om strand, varme og basseng! Håper det går bra med deg:)

Trenger litt hjelp, dvs beholde eller ikke?
http://stilsurfer.blogspot.com/2012/02/beholde.html

Lydia sa...

Ååh, det hørtes skikkelig deilig ut med yoga på slike fine plasser! ..Ikke at jeg kan yoga, men .. Har ingen yogablogger, bortsett fra de man finner når man søker ''yogablogg'' på google, men hvis du finner noen må du si ifra :D Ha en fin dag!

- L

Ida Camilla sa...

Jeg er ganske fersk på yoga, så har desverre ingen tips.. Men jeg vet om venninner som bruker apps for å få ny inspirasjon! :-)

Rebecca sa...

Jeg liker yogatoday.com.
De har free classes på nettet og oppdaterer hver uke :)

Ragnhild sa...

Jeg pleier å surfe på yogajournal.com for å hente inspirasjon. Der finner du mange treningsfilmer,yogablogger og interressant lesestoff. Min favoritt er bloggen om challenge poses:)

yogasm sa...

Www.yogaglo.com. http://stralayoga.tumblr.com. Www.mindbodygreen.com:) også kan du sjekke ut bloggen min; oppdaterer den ikke så ofte, men tror du kan finne litt inspirasjon for egenpraksisen din der. Jeg elsker forresten bloggen din! oatsandyoga.blogspot.com

Anonym sa...

Jeg bor i Spania og tar yoga-laererutdanning. Her er det veldig rimelig aa ta timer, under halvparten av prisen i Norge. Jeg mottar privattimer til 20.- euro timen!!
Alltid fint med en god yogalaerer, de kan se deg utenifra og se ting man ikke ser selv.

Ladybird sa...

Trine: Tusen takk for tips, jeg endte visst opp meg ganske mange yoga apps ;)

Strikkelaura: Tusen takk for tips! Du har forresten fristet meg med den Kindle saken din...lyst på det jeg nå ;)

Inger: jeg kan trøste deg med at det er for kaldt å nyte badevannet enda, eller bikinien for den saks skyld, det går i skjerf og varmere jakker. Men ballerinas og solbriller i februar, det er digg det og ;))

Ladybird sa...

Lydia: hehehe...jeg kan love deg at det er veldig deilig, uansett hvor man er ;))

Yogasm: åhhhh...så utrolig hyggelig å høre! Tusen takk for tips, jeg har lagt deg til på bloglovin slik at jeg kan få med meg litt tips ;))

Ida Camilla: Jeg endte opp med mange apps, nå skal det praktiseres yoga her ;)

Rebecca: Tusen takk for tips!

Ragnhild: Tusen takk, nå gleder jeg meg til å bli helt frisk slik at jeg kan gjøre litt yoga :)

Vilde sa...

Har ikke prøvd det selv enda, men har veldig lyst til å ta meg en tur på yoga bikram når annledningen byr seg!! Sjekk ut http://www.byo.no/index.html

Ladybird sa...

Vilde: jeg trente Bikram på BYO da jeg bodde i Oslo og elsket det. Savner det utrolig mye :)