Sider

08.02.2012

O-Gloss magic

Photo: ladybird
Det er ikke så ofte jeg kjøper produkter opp igjen og opp igjen. Smashbox O-Gloss er et av de få produktene som er en gjenganger hos meg. En fantastisk gloss som er helt klar og nøytral når du påfører den og som endrer farge når den kommer på leppene. Noen ganger gir den en svak rosa farge, andre ganger gir den en knallere farge. Skreddersydd rosafarge for deg, med andre ord. Har egentlig aldri fått noen god forklaring på hva som utgjør styrken på fargen, men muligens det er temperaturen?
Uansett, den gir nydelig farge, den er superbehagelig på leppene og den finnes ikke klissete. jeg liker ikke gloss som håret setter seg fast i når det blåser. Denne er heldigvis ikke slik.
Love it! Og som dere kanskje ser, nå er det på tide med en ny tube!

There are not that often that I buy the same beauty products over and over again. That only happens with my all time favorites. Like the O-Gloss from Smashbox. This clear gloss reacts with your skin and transforms into ypur custom shade of pink. Amazingly fresh!
And the texture is just perfect, smooth and light, not sticky at all.
A true favorite...and as you can see - I need to get myself another one very soon!

6 kommentarer :

Solveig Marie sa...

Denne har jeg fått anbefalt av flere så nå må jeg gjøre noe med det...:) takk for påminnelsen.

Ladybird sa...

Solveig Marie: jeg kan ikke skjønne annet enn at man skal bli glad i denne, den er super! :)

Trude sa...

hvor kjøper du smashbox? finner det ikke i noen nettbutikker.. :/

Ladybird sa...

Trude: jeg har alltid kjøpt den når jeg har vært ute og reist, eller på utenlandske nettbutikker og Ebay. Men jeg vet at Visage i Oslo selger Smashbox! :)

Trude sa...

hmmmm, føler jeg en liten unnskyldning for en liten utenlandstur snart? ;)

Ladybird sa...

hehehe...det synes jeg Trude! ;)