Sider

12.12.2011

InWear Spring 2012


Jeg har tatt en sniktitt på våren 2012 hos InWear og har allerede notert meg noen plagg jeg skal ta en nærmere titt på. Her var det mye fin base og noen kule råere pieces.
Legg merke til dressjakke-kjolen 02:04
Cut Out kjolen 05:17 - Oh la la!
De korte buksene - jeg digger de!
Wow! Sjekk antrekket 06:25...Hot!
De tofargede buksene 10:50 er Crazy Cool!
Legg ekstra godt merke til t-skjortene og singletene, ser ut til å være i utrolig deilige kvaliteter!
Ok, nå gleder jeg meg til vårmoten kjenner jeg...

I had a little sneekpeak at InWear's Spring 2012 Collection. And I found myself some favorites.
Look at that blazer-kind-of-dress at 02:04
Cut Out Dress 05:17 - Oh la la!
All those cropped pants - I love it!!
Wow! Check out that outfit! 06:25...Hot!
Two-colored pants 10:50 er Crazy Cool!
Also notice all the basics, they look superchic! Lovely materials in those tees and tops.

Spring gonna be good!

Ingen kommentarer :