Sider

28.11.2011

Mangolicious

Photos: Mango
Jeg har et lite oppheng i ørepynt om dagen. Derfor har jeg trålet meg gjennom mange butikker og funnet ut av Mango har mange utrolig fine øredobber i disse dager. Perfekte til julens festligheter, som en veninnegave eller til jeans og strikkegenser en trøtt mandag.
Got a crave on earrings lately. Prefer them big, bold and a bit vintage looking. Mango certainly know what I want these days, it seems like I fall for every earpiece they got...Perfect for the upcoming Holidays, as a gift for a girlfriend or maybe you just need some sparkle on a regular monday.

3 kommentarer :

Unknown sa...

oh wow. so gorgeous. stunning.

Nanne sa...

Herlig, jeg er skikkelig glad i stor og glitrende ørepynt for tida, jeg også:)

Ladybird sa...

..love Maegan: We just gotta love bling like this! Love the vintage feel.

Nanne: helt hung up på det, vi er tydeligvis ganske mange med samme dilla om dagen! ;)