Sider

02.11.2011

Dog days are NOT over...

Photos: Zara, Balenciaga
Jeg tente ikke helt på hundegenseren fra Balenciaga med en gang. Men forelskelsen snek seg raskt innpåmeg, og nå kisker jeg skikkelig på denne trenden. Jammen meg godt at Zara er raske på labben og leverer en fin erstatning. Tror den må få bli med hjem...sort eller grå?
I didn't fall in love with the dog sweater from Balenciaga at first glance. It took me some time. But when the crush hit me, it hit me hard! Zara has made these two dog sweaters...I think I need to get me one! Black or grey?

4 kommentarer :

Malin sa...

Givenchy har også kommet med noen bikkjer. Selv er jeg mest fan av rottweileren, og synes denne er en ganske god erstatning! http://shop.themountain.me/products/Rottweiler-Face.htmlm

Tabs sa...

Grå :)

Guro sa...

Mmmmm, fine. Jeg liker den grå fra Zara. ;)

Ladybird sa...

Malin: denvar skikkelig kul! :) Takk for tipset.

Tabs: Endte opp med den sorte ;))

Guro: Det ble den sorte, likte ikke studsene på den andre ;))