Sider

24.10.2011

Shu Uemura Paddle brush

Photos: ladybird
Jeg har litt av et bustehue. men merkelig nok så får jeg nesten aldri tugger i håret. Derfor har jeg aldri følt det helt store behovet for å børste håret. Da jeg var hos frisøren min før helgen så viste hun meg denne børsten fra Shu Uemura. Og jeg falt for den, som jeg ofte gjør for Shu Uemura sine produkter. Tugger eller ei, håret har alltid godt av å børstes. Jeg merket med engang at håret mitt var litt enklere å roe ned med denne børsten og det ser sunnere ut når man får fordelt de naturlige oljene i håret. Disse skilles jo ut i hårbunnen og det er jo ofte hårspissene som trenger de mest.
Hvis du kjøper deg en ordentlig børste så må du huske å ta godt vare på den. Plukk ut hårene etter bruk og vask børsten med jevne mellomrom, da har du børsten din i mange år!
Pst: De hadde akkurat fått inn en ny levering med børster på Gevir da jeg var der, ikke vent for lenge, de selger de ut veldig raskt.
I have this weakness for Shu Uemura products. When I was at my hairdresser last week she used this brush on my hair. I don't usually brush my hair, cause it nearly never tangle. But I just had to get it, cause it really ease down me hair, de-frizz it and makes it looks healthy and shiny. Remember to take care of your brush, especially when you invest in a quality brush. Remove all hair after use and give it a wash once a week. Happy brush, healthy hair!

3 kommentarer :

Trude sa...

Nydelig negllakk forresten:)

Anonym sa...

Takk for tips, er på jakt etter en skikkelig hårbørste!

Ladybird sa...

While I'm: Den neglelakken er suveren, holdt seg fin i over 14 dager, da fjernet jeg den fordi jeg var lei fargen ;)

Julesengel: denne er supergod. jeg elsker den. De blir fort utsolgt så fort deg, jeg ventet en stund før de fikk den inn igjen! :)