Sider

15.09.2011

Café Bar Coto in Palma

Photos: ladybird
Hvis du skal til Palma, så må du love meg en ting! Stikk innom Café Bar Coto på Plaza de la Drassana. Jeg falt pladask for denne fargerike lille caféen da jeg var i byen. Dit skal jeg definitivt tilbake! Lover du å stikke innom?
Promise me something. if you ever go to Palma, you have to visit this colorful little place called Café Bar Coto. I just fell in love with that place at first sight. You'll find it at Plaza Drassana. So make that promise, visit my colorful little treasure while in town! Alright?

6 kommentarer :

Style Spot sa...

Jeg lover!! Det ser ut som en magisk plass:)

Q sa...

Jeg lover også. For NAM, den maten så god ut!

Ladybird sa...

Sunniva og Sunniva: Og jeg krever rapport om dere besøker min herlige lille plass ;) Falt pladask da jeg var der!

Trine sa...

Min tur til Palma ble dessverre spolert av lungebetennelse.. Men neste gang - jeg lover! Ser magisk ut! :)

nadja sa...

Så fantastisk det så ut. Jeg ble varmt i hjertet av å se på de bildene. Palma, here I come.

Ladybird sa...

Trine: nest gang Trine, neste gang må du få det til ;)

Nadja: åhhhh...nå ble jeg misunnelig ;)