Sider

24.09.2011

230911

Photos: ladybird
I går kveld startet jeg helgen med rødt i glasset og fine jenter. Herlig start på en fin helg!
Skjorte fra InWear
Jeans fra Zara
Pumps fra Bianco
Armbånd fra Bossa, Peru og Thailand, Søstrene Grene, Bossa, Helena Rohner, H&M og Zuzanna G.
Ringer fra Efva Attling, vintage, Marc Jacobs og By Me
Kjeder fra Efva Attling og Mango
Veske fra Marc Jacobs
Yesterday I started the weekend with some glasses of red and some fashionable friends of mine. Wearing my shirt by InWear, jeans from Zara, pumps from Bianco and handbag from Marc Jacobs. Necklaces from Efa Attling and Mango. Rings by Marc Jacobs, By Me, Efva Attling and one vintage. Bracelets from Peru and Thailand, Bossa, Søstrene Grene, helena Rohner, H&M and Zuzanna G.

5 kommentarer :

Luisa sa...

Så mange fine armbånd!

Vibbis sa...

Åh så fint!! Jeg har også det Hermes armbåndet, og nå fikk jeg tips til hva jeg kan ha ved siden av det. Tusen takk!!

Vibeke sa...

Loving your armcandy ;)

She: sa...

Åh! Den peace-ringen falt jeg sånn for! Hvem er den fra?
Fin blogg har du og :)
Ha en fin uke,
Hanne/She&Life

Ladybird sa...

She: den er fra ByMe den peaceringen. Fin, ikke sant? :) De fører merket blant annet hos Shoe Lounge, ellers kan du sjekke ut nettsiden: http://www.byme.no/main.php