Sider

01.08.2011

Love Maegan...

Det er alltid gøy å inspirere. Ekstra  gøy når fine bloggefrøkner snapper opp noen tips hos meg. Slik som den søte California-frøkna, Maegan. jeg er temmelig sikker på at mange av dere leser bloggen hennes allerede. Ellers bør dere ta en titt nå.
I love to inspire. And it's always great to discover that you've inspired some fellow bloggers. Like lovely Maegan, the cutest California girl there is. She liked my beaded clips and made some herself. Thanks for the post, Maegan!

2 kommentarer :

Beautycountry sa...

Eg har ikkje lest bloggen hennar før, så dette var eit godt tips :D Held på å ryddar litt i Bloglovin kontoen min no, så er stadig på jekt etter nye inspirasjonskilder ;))

Ladybird sa...

Beautycountry: kanskje jeg skal prøve å legge ut noen flere favoritter etterhvert da ;) Det er jo så mange blogger man allerede følger at man ikke finner så mange nye hele tiden, men jeg har sikkert noen på lur ;) Kom gjerne med noen gode bloggtips! :)