Sider

17.08.2011

Hvor er finsokkene?

Photos: WeHeartIt
Jeg har dilla på sokker i sko og sandaler. Passer egentlig ganske så bra nå som lufta har blitt kaldere og høsten kommer snikende. Det eneste problemet er;  hvor er finsokkene? Jeg har et par silkesokker fra Vera&William og noen blondesokker fra H&M. Men jeg trenger flere finsokker. Har du sett noen riktig så fine sokker i det siste?
I got a thing for socks these days. Socks in my sandals, in my oxfords. Socks in all my shoes actually. Kinda perfect, since the air is crisper and the Fall are right around the corner. Just one problem. Where to get some nice looking socks?

5 kommentarer :

Anonym sa...

Asos har en del fine sokker! Har kjøpt både fargerike og med blondekant der.

Ladybird sa...

Tusen takk for tips ;)

Vibbis sa...

TopShop også : )

Frøken Barmen sa...

På Lindex er det ein del fine sokkar no! Sånne med litt slapp strikk rundt anklane, slik at dei blir passeleg fine og slarkjete, med ulike mønster og blondekantar. Eg har vore og handla meg nokre par, godt nøgd:)

Ladybird sa...

Tusen tusen tusen takk for tips! :)
Vibbis: Jeg kjøper meg alltid sokker og undertøy på Topshop ;)

Frøken Barmen: Digger at de er litt slakke i strikken ;)) Takk for tips!