Sider

21.05.2011

Yoga time

Photo: WeHeartIt
Nå skal jeg straks slenge meg på sykkelen og komme meg bort på Bikram Yoga. Har du testet Bikram Yoga før? Fantastisk effektiv og beinhard yogatime som varer i 90 minutter i et oppvarmet rom. Bare varmen i seg selv kan være en utfordring i begynnelsen...men følelsen etterpå et ubeskrivelig!
On my way to Bikram Yoga. Bikram Yoga is a minute yoga class in a heated room. Extremely hot. It's hard, it's long, but you also get that unbelievable amazing feeling afterward. Off we go!

2 kommentarer :

Unknown sa...

Veldig lyst til å ta en yoga time snart. Det er så deilig etterpå, men veldig tungt. Jeg har bare prøvd Ashtanga.

Ladybird sa...

Solveig: Ashtanga har lenge vært en favoritt, da får man virkelig trent seg. Men det har mye å si hvilken instruktør man er hos, stor forskjell! jeg elsker yoga, det er hard trening og avslapping på en gang ;) Den siste tiden har jeg blirr helt frelst av Bikram Yoga! ;)