Sider

17.04.2011

Base

Photos: ladybird
I helgen kjøpte jeg noen nye basics til garderoben. Base t-skjorter i fine materialer og med et fint snitt er faktisk ikke så enkelt å finne. Derfor handler jeg de gjerne i flere farger når jeg først finner noen. Jeg foretrekker tee's som er tynne og gjerne melerte og gjerne med litt tyngde i materialet slik at de faller fint. Jeg endte opp med to t'skjorter fra H&M og en langermet tee fra Étoile by Isabel Marant.
Goodlooking basics are not the easiest to find. This weekend I ended up with two tees from H&M and one longsleeved tee from Étoile by Isabel Marant. They will be worn a lot this summer.

5 kommentarer :

Unknown sa...

Basics er alltid så gøy å kjøpe! Gratulerer med fine funn!

Love Despite color

Cecilie sa...

Man får aldri nok basics =)
Ps. Linken til innlegget "I Love Garance Dorè" starter automatisk når jeg kommer inn på bloggen din.

Heidi sa...

Etter at jeg så den flotte videon på bloggen din om Pencey standard var jeg bare nødt til å handle et par basics fra pencey. Og jeg er kjempefornøyd. Utrolig deilig stoff som legger seg pent:) Takk for tips!

Beautycountry sa...

Jeg kan gå helt amokk når jeg handler basics ;D Sist var det Monki som fikk gjennomgå :D

Ladybird sa...

Iben: Nye basics er gøy, man bruker det jo hele tiden ;))

Cecilie: man får aldri nok basics ;) Linken startet automatisk ja, og det var ganske så irriterende ;))

Heidi: Så gøy at du likte de, da tror jeg jammen meg at jeg må skaffe meg noen og. Liker at de ligger pent og har litt tyngde, selv om materialet er tynt!

Beautycountry! Monki har masse fine basics!! Jeg gjør som regel det samme, handler masse basics på en gang :))