Sider

08.01.2011

Vinn, vinn, vinn!

Photos: ladybird
Husker dere at jeg var på pressevisningen til La Redoute sin vår- og sommerkolleksjon hos Presskontakterna? Da fikk jeg med meg et fargefresht skjerf fra Cathy Pill sitt samarbeid med La Redoute. Og det kan nå bli ditt! Sammen med skjerfet ligger det også to neglelakker fra Cubus sin Viva la Diva linje, en herlig smaragdgrønn farge og en dyplilla metallisk farge.
Fortell meg din favorittrend denne våren i kommentarfeltet eller send den til ladybirdsnest@hotmail.com, merk mailen "La Redoute".
You might remember I got a view at La Redoute sprincollection at Presskontakterna? I got this colorfresh silkscarf from their collaboration with Cathy Pill, and you can win it! I'll put this scarf and these two metallic nailpolishes in a big envelope and send it over to one of you. The only thing you have to do is leaving a comment, telling me about your favourite trend this spring. Or you can send it in a e-mail to ladybirdsnest@hotmail.com, write "la Redoute" in the subjectline.

6 kommentarer :

Unknown sa...

Favoritttrenden min for våren 2011 blir nok dyreprint og blonder!

Liker bloggen din forresten :) Har ikke vært innom den før. Håper du får en fin kveld :)

Amila sa...

Blir supergøy å leke seg meg 70 talls glamour trenden som blir aktuell når snøen smelter i vakre Norge:)

Amila

2nigirl sa...

my favorite trend this spring since im into makeup will be bold lipstick and a must have will be MAC lady danger :-)

Dreamgirl sa...

Det blir nok tilbehør i dyreprint

Elisabeth sa...

Leopardmønster,denim og kamel.Gjerne i kombinasjon:)

Camillecupcake.blogspot.com

Anna sa...

Min favoritttrend denne våren er absolutt blonder og jeans ala beach! Gleder meg utrolig mye til å løpe rundt i shorts og Converse med en herlig lett blondetopp og den utrolige stråveksen jeg fant hos mormor! Spesielt i disse dager da det regner i januar?!
Klærene til Elin Klings samarbeid med HM får gjerne også en plass i skapet!:) Nedtur at de bare selges i Sverige..