Sider

17.01.2011

Tragus star

Photo: Ladybird
For mange år siden tok jeg piercing i tragus. Så ble jeg plutselig lei og tok den ut. Det angrer jeg nå veldig på. Derfor prøvde jeg å sette inn i igjen et piercingsmykke. Det gikk ikke. Men en vanlig øredobb gikk fint. Så fra tid til annen pynter jeg tragus med en liten stjerne.
Many years ago I got a tragus piercing. After some years I got tired of it and removed the piercing jewelry. No I do regret. There are no room for my regular piercing jewelry today, but I can wear a normal stud. So that is what I do!

9 kommentarer :

Aina - Pudderkvastrabagast sa...

Veldig fint. Elsker den øredobben, og det er både overraskende og fint i tragus. <3 it!

Q sa...

Jeg har ALLTID hatt lyst på piercing i tragus, men aldri fått fomla meg til å tatt. Hmmm...

Beautycountry sa...

har jeg faktisk aldri tenkt på, men det var jo ganske så fint :)

Luisa sa...

Så fint :) Litt gøy med forandring :)

Ladybird sa...

Aina: Takk takk, er så hyggelig når andre liker mine små påfunn ;) jeg elsker stjerneøredobbene mine, og syntes den gjorde seg godt i tragus. Dumme dumme meg som tok bort piercingen derfra ;)

Sunniva: Gjør det nå! :))))

Beautycountry og Luisa: Så hyggelig at dere likte det :)

Lise sa...

Kjempe smart :) jeg har også piercing der, og jeg elsker den fremdeles etter mange år :)

Ta på nytt da vell ? ;)

Ladybird sa...

Lise: jeg kan jo alltids ta en på nytt, men da tror jeg det blir en daith piercing ;) Smarte deg som aldri har tatt den ut ;)

Marte sa...

Utrolig fint :)

Ladybird sa...

Marte: Jeg liker'n ;)