Sider

08.01.2011

Time hos Fred

Faksimale fra Costume Skjønnhet som ble gitt ut på høsten i fjor
Øyenbrynsfarge, saks, kost, pinsetter, tråd(!)...det er mye utstyr som skal til for å komme frem til de perfekte øyenbrynene...
Blanding av øyenbrynsfarge, nå skal brynene få en litt dypere farge...
Fred er alltid like blid!
Photos: Costume, ladybird
Jeg har tidligere blogget om øyenbrynsstylisten Fred Hamelten som er en del av teamet på Jan Thomas Studio. Rett før helgen var jeg der og tenkte å la dere få et lite innblikk i et besøk hos Fred. Nå er det ganske lenge siden sist jeg var der, så brynene mine hadde rukket å vokse seg ganske så buskete før besøket. Fred hadde litt å jobbe med, med andre ord!
Etter en halvtime med farging, napping, threading og klipping fikk jeg ryddet skikkelig opp i mine buskete bryn. Fred er en av få i sitt felt og han har nappet bryn i over 20 år og det er mange vakre ansikter som har valgt å la Fred style deres bryn. Hvis du har lyst til å teste ut øyenbrynsstyling hos Fred så må du smøre deg med tålmodighet. Hans første ledige time for øyeblikket er i januar 2012. Men hvis du er riktig så heldig så kan du ringe ned på Jan Thomas Studio, kanskje det har kommet inn en avbestilling du kan booke deg inn på.
Some days ago I visited Fred Hamelten. A eyebrow stylist working at Jan Thomas Studio. I've been visiting him for eyebrow styling the last year, and I always ends up superhappy! The before and after picture speaks for itself.

7 kommentarer :

VildesVerden sa...

Det ble kjempefint!

Marie sa...

Det ble kjempe fint! han er så dyktig! M

Monique Lund sa...

Utrolig fint det ble! Jeg skulle bodd i oslo altså!! Årh!

Tessi sa...

perfekte øyenbryn!!

dagens outfit sa...

Ormaz Afshineh har gjort øyenbryn i 25 år og tar halvparten av prisen til freddy... jeg går til henne og er supafornøyd! :)

Rock'n Roll Ballerina sa...

Flotte bryn! Det er helt utrolig hvor vel man føler seg når brynene er stelt, ikke sant:)

Ladybird sa...

Takk takk :) Alltid like gøy å være hos Fred, rart hvor stor forskjell øyenbryn kan gjøre! :)

Dagens outfit: Takk for tipset, det er det sikkert mange som setter pris på :)