Sider

25.01.2011

GO Smile®

20 små ampuller som gir deg hvitere smil?
Man bruker en ampull hver morgen og kveld. Dra de ut av papirhylsteret og sett de inn igjen motsatt vei. Den lille svampen skal stå ut av tuben. Klem på papirhylsteret slik at ampullen knuses og innholdet renner ut i svampen på tuppen. Smil og gni over rene tørre tenner. Fortsett å smil til deg selv i speilet mens det tørker. vent i 20 med å spise eller drikke. Enkelt og greit!
Jeg er svak for morsomme innpakninger. I denne pakken står det er lite velpassende sitat bak hver ampull...funny!
Photos: ladybird
Da jeg ble spurt om jeg ville teste GO Smile® tannbleking for hjemmbruk, så svarte jeg "Veldig gjerne". Jeg er nemlig en tannfreak. Det vil si, jeg er over gjennomsnittet opptatt av tennene mine. Og ikke så rent lite forfengelig når det gjelder tenner. Tenner må gjerne være litt skjeve og særegne, det gir bare flotte personlige smil. Men de skal helst være freshe og hvite. Jeg har testet både tannlegebleking og hjemmebleking før, med ulike resultater. Så jeg var ganske så spent på dette settet.

Dette settet inneholder 20 anpuller. 14 til bruk hver dag, morgen og kveld i en uke, og 6 bonusampuller når smilet trenger en touch up. Allerede etter et par dager så merket jeg forskjell. Siden jeg er veldig nøye med tennene mine så er de ikke så veldig misfarget. Men det er nå cirka tre år siden jeg bleket de hos tannlege og jeg merker at de har blitt litt mer misfarget siden den gang. Ofte så er fortennene de hviteste, også er hjørnetennene litt farget. Etter et par dager merket jeg at denne fargeforkjellen ble jevnet ut og hele smilet så raskt freshere ut. Jeg har nå på dag 5 og ser tydelig forskjell fra jeg begynte. Tennene har blitt jevnt over hvitere og de har fått en mer ensartet og jevnere farge. Det føles rett og slett som om de har fått en liten vårpuss! 

Jeg fikk mitt sett med tannbleking fra nettsiden Go Beauty Shop, de selger dette tannblekingssettet og mange andre utgaver verdt å ta en titt på.

I was asked to test this tooth bleach from GO Smile®. Perfect for me I guess, since I am one big tooth-maniac. I love taking care of my teeth. White teeth looks amazing and I am willing to spend some time and money into beautiful teeth. I bleached my teeth at the dentist some years ago, but they've gotten a bit discolored since then. That is why testing this tooth bleaching system seemed pretty perfect.

It consist of 20 ampulls, for one weeks use, and 3 days bonus use. I've used them for 5 days now. And i can clearly see that discolor go away. They look whiter and fresher than in a while, and I love the look of a fresh smile. They are easy to use and it doesn't sting or hurt.

1 kommentar :

Tannlegespire sa...

Kremt, alle hjørnetenner er "mørkere" enn tennene i front. Det er slik vi er skapt, ergo vil blekingen din raskt avsløres for de som vet..;)