Sider

12.10.2010

Rival Puff

Photo: ladybird, RICCOVERO
Jeg var innom RICCOVERO i dag. Der prøvde jeg denne nydelige strikkegenseren med puffermer. Elsker detaljene med tykkere kabelstrikk på skulderpartiet! Fin fin var den!
(Fargen på bildene mine lyver, genseren har den fantastiske gråfargen dere ser på det midterste bildet)
Dere bør forresten følge med de neste dagene, jeg har en helt FANTASTISK nyhet til dere! Jeg sprekker nesten bare på tanken...så følg med ;-)
Isn't this jumper a cutie? I found it at RICCOVERO today. Fell in love immediately! Love the shoulders and the cableknit details. A perfect fall addition to any wardrobe. Ohhhh, I have the greatest news for you peeps, will reveal it one of the coming days ;-)

3 kommentarer :

Anonym sa...

Ååh, den var herlig! Satt fint på også :)

Victorias Inspirasjon sa...

Nydelig genser! Jeg har sett en lignende hos Zara, men den er lengre og skal vel brukes som kjole, har bilde av den på bloggen min: http://victoriasinspirasjon.blogspot.com/2010/10/zara-noen-av-mine-hstfavoritter.html

Gleder meg masse til den store nyheten din :)

Ladybird sa...

Anonym: Den var kjempefin på. Jeg hadde en genser under her, så det var kanskje ikke det mest kledelige. Men den var så fin på! Digget skuldrene!

Victorias inspirasjon: det stemmer ja, den kjolen hr jeg sett også! :) Zara bruker å ha en del fine strikkegensere de :)