Sider

07.09.2010

Lemslip

Photos: Ladybird
Jeg digger såpene mine fra Lush. herlige håndlagde såper med naturlige ingredienser. Miljø- og dyrevennlige. Lush finnes foreløpig bare i Trondheim og Oslo her til lands og jeg anbefaler et tur innom snadderbutikken hvis du er i en av byene. Såpene lukter skikkelig digg, denne heter Lemslip og lukter friskt og deilig av sitron.  Det lukter utrolig digg på badet når du har disse liggende fremme. Super venninnegave!

I love my Lush soaps. This one called Lemslip smells superfresh of lemon. It makes every shower a pleasure and it spreads it lovely smell all over my bathroom. Thumbs up for environmental- and animal-friendly Lush!

5 kommentarer :

Strikkelaura sa...

Jeg gledet meg også lenge over Lush, helt til jeg fant ut at det ikke var så naturlig som de fremstod. Full av parabener :(

Rock'n Roll Ballerina sa...

Jeg oppdaget Lush i Venezia. Falt for kremen som så ut som såpe som ble til olje på huden og gele såpene:) God kveld!

By LiSi sa...

Mmmm.. ja takk :))) også har de emballasje man kan bruke om igjen eller noe sånt ?

Morten sa...

De ser jo fine ut med flott gammel emballasje.

Ladybird sa...

Strikkelaura: æsj...det var dumt. Hvor leste du det?

Rock'nRoll ballerina: den ansiktsrensen som blir til krem er så digg, og det er jammen meg gelesåpene og ja :)

LiSi: det har de :) Du får produktene pakket inn i litt papir, men du kan for eksmpel kjøpe på slike metallbokser som jeg har her. kjekt i dusjen og ved reising :)

Morten: Old style og veldig flott :)