Sider

05.07.2010

TEST: Fast Lash Thickening Fibers Japonesque

For en stund tilbake sendte Makeupmekka meg denne fiberprimeren fra Japonesque. Det er en oppbyggende primer man bruker sammen med maskara for å få lange og fyldige vipper. Og hvem vil vel ikke ha perfekte bambivipper?!
A while ago Makeupmekka sent me a Fast Lash Thickening Fibers Japonesque. It's a fiber primer, for  volume and lenght.
Jepp, sånn ser altså innholdet ut. Ikke en flytende primer slik som man er vant til å se. Men tørre små fibre. Jeg synes det er supergøy å teste nye produykter og var ganske så spent på denne saken.
For at disse små fibrene skal feste seg på vippene skal man først påføre mascara, deretter gå over vippene med dette produktet før man avslutter med mascara. 
Quite different from other mascara primers. First of all, it's dry. And it is all these small white fibers.
Når man påfører Fast Lash Thickening Fibers Japonesque (puh...) så ser det ut som man har hatt en heftig omgang med en bomullsdott. Og det kan svi bittelitt i øynene hvis noen fiber faller ned på selve øyet. Men det er fort glemt når du går over med et lag maskara. For resultatet er fantastisk! Makeupmekka skriver om dette produktet at det gir effekten av falske vipper og det kan jeg sannelig si meg enig i. Når du først får teken på påføringen så funker det som fy!
So, what to do? First put on one mascara coat, then apply Fast Lash while your lashes is still wet. this way the small fibers stay put. As you can see, it looks like I've had a fight with a cottonpad. After applying Fast Lash you apply another coat of mascara.
På dette bildet har jeg kun påført litt Fast Lash og litt mascara og effekten er slående. Det er virkelig et supert produkt hvis du vil bygge både lengde og volum, me like! Prisen er slettes ikke så ille heller, 149,- kroner for en tube hos Makeupmekka.
I only applied a small amount og mascara and fast lash on this pic and you can see the resault for yourself. Quite amazing isn't it? That false lash effect we all long for. (Stay away from the product is you're really sensitive, as the fibers tends to fall into your eyes when applying it). I love it!

10 kommentarer :

Hanne sa...

Oj, ja, det var virkelig en effekt! Selv om jeg er litt skeptisk ift. kontaktlinser kjenner jeg...

Julie sa...

Wow! Et sånt produkt har jeg letet lenge etter! Ser jo ut som det funker bra :)
Du har alltid så bra tips

Strikkelaura sa...

MÅ HA!

Ville bare si at jeg ente opp med Canon G11 og er knal fornøyd ;-)
(Ønsket med Olympus, men betaler ikke 2000kr ekstra bare for utseende..)

monique Lund sa...

Jeg vet - det er helt fantastisk! FUnker som bare rakkern!

Karoline sa...

NICE;)

Kine sa...

denne må jeg nesten prøve..får aldri vippene til å se lange og fyldige ut med bare vanlig mascara..

Marte sa...

ja, de blir faktisk veldig fyldige og lange :D Nå minte du meg på at jeg må skrive anmeldelse av denne snart også :)

Synnøve sa...

Flott resultat! :) Jeg har en fra modelco ( skrives nok ikke slik men).. den fungerte ikke no særlig, så denne er nok bedre :)

Tina Haagensen sa...

Hei.

Niiice!!!

Er en hund etter trylleprodukter, mitt fave merke gjennom mange år er Benefit, de er helt rå på sånt.

Men har et spørsmål: hvordan funker dette produktet hvis man bruker linser?

Takk fra Tina.

Ladybird sa...

Hanne, Tina Haagensen: Jeg tror nok jeg ville holdt meg unna denne hvis jeg brukte linser, da man får ganske mange slike små fiber i øynene under påføring. ;) Tror jeg må ta en nærmere titt på benefit sin produkter også :)

Strikkelaura: Så bra at du er fornøyd med ditt nye kamera, det er jo så gøy med nye duppedingser. jeg kjøpte med Olympus PEN og er råfornøyd sålangt ;)

Jeg kan virkelig anbefale denne Fast lash saken ja, jeg blir like overrasket hver gang over hvilket resultat den gir! :)