Sider

05.03.2010

Shoes, shoes and some more shoes

Dette var visstnok den skoen alle flippet over på innkjøpsmessa i København, skoen alle skulle ha... Og det kan jeg skjønne!
Dr.Martens i fløyel og blomstermønster. Me like!
Dette hadde vært noe for typen!
Pepita, if you like!

Photos: ladybird
Sko, sko og atter sko fra OfF. På denne standen var det sko fra Clarks, Hilfiger Denim og Dr.Martens. Mange fine, ikke sant? Jeg er fysen på et par Dr.Martens kjenner jeg.
Zooming in on shoes at Oslo Fashion Fair. These ones are Dr.Martens, Clarks and Hilfiger Denim. Leopard, flowers, velour and rubber....me like!

11 kommentarer :

Pia sa...

ALLE skoene var freshe! Blir nok et par ekstra sko på øsnkelisten i vår, ja:)

britt sa...

Eg hadde ikkje sagt nei takk til eit par blomstrete Dr. Martens! Yummi! Kan eg låne bildet til bloggen min? :)

Christina sa...

Njea, tror jeg er og blir en conversejente. Uten tvil :)

ShoeBAR sa...

Så gøy at du blogget det nå. Vi har nettopp vært hos Clark's og bestilt flere av skoene du tok bilde av til butikken. Tror vi kommer til å se mye Clark's Originals fremmover.

Anonym sa...

Dr. Martens! Vurderer om jeg skal ta fram mine gamle som jeg brukte på 90 tallet.. Tror de er hjemme hos Pappa et sted.. Ser nok litt "used" ut, og jeg kommer nok til å likne på meg selv da jeg var 14 år.. hehe.. synes du jeg skal ta de fram igjen?

Cecilie sa...

Jeg ble småforelsket de de fløyels Dr. Martens jeg også, gitt.. =)

Ladybird sa...

pia: Veldig freshe, og veldig comfy ;)

Britt: De er jo sååå fine, selvfølgelig kan du låne bildet. Bare du skriver hvor du har det fra ;)

Christina: he he he...ikke helt overbevist altså?! ;)

Ladybird sa...

ShoeBAR: Med den kolleksjonen de viser nå, så blir det nok mye Clarks å se ja. Utrolig mange fine modeller! De har klart å fornye seg litt den siste tiden :)

Piahaughseth: he he he...det synes jeg du skal Pia, jeg tror de garantert vil funke til en av dine flotte kjoler ;)

Cecilie: Det kan jeg lett forstå! :)

britt sa...

Thank you! :)

ShoeBAR sa...

Der var den endelig i butikk: http://shoebar.no Noen ganger virker det som en evighet fra innkjøpet gjøres til skoene står i utstillingsvinduet.

Ladybird sa...

Cool! den som venter på noe godt ;)