Sider

24.03.2010

Peek-a-boo blonder

Photos: ladybird
På hjem fra trening går jeg alltid forbi den lille butikken Anywho i Industrigata på Majorstuen. De viser alltid så mange fine antrekk i vinduene at jeg faller innom butikken støtt og stadig. I går ble denne blondetoppen med meg hjem. En liten tubetopp som jeg kan leke peek-a-boo med. Den skal få lov til å titte frem under en slapp singlett, en dressjakke eller en litt gjennomsiktig bluse. Stikk innom Anywho for flere Stylein-skatter og mye bra skandinavisk design.
There is this little store called Anywho. It's located in industrigata at Majorstuen, a place I pass by on my way home from the Gym. Or pass by, I actually pops by. It is a little shop that is hard to judt pass by, with all it's treasures displayed in it's windows. Yesterday I brought home this lacetop. It's gonna be my peek-a-boo top. i will use it under a slouchy top, a seethrough blouse or a blazer. Peeking a little bit. Great little item from Stylein.

5 kommentarer :

Tatel sa...

wow it's beautiful!

Blue is in Fashion this Year sa...

lovely! I love Stylein!

BlueisinFashionthisYear.com

Mia sa...

Nydelig!! =) Den blir nok kjempefin under en litt løs singlett eller blazer!

Cecilie sa...

Perfekt til sommeren =) Jeg er også ute etter en liknende, men bruker sonia rykiel sin i mellomtiden ;)

Ladybird sa...

Tatel: Love it ;)

Blue...: Stylein is fantastic! :)

Mia: jepp, jeg har noen bilder i huet som jeg må få satt ut i liv ;)

Cecilie: den duger den og ;)