Sider

15.03.2010

Glitter og bær

Photos: ladybird
Morgensmoothie og Alice in Wonderland inspirert neglelakk. Da jeg jeg fikk manikyr i Riga anbefalte damen en glittrende rød lakk. Noe jeg aldri hadde funnet på å prøve selv. Men man kan ikke avskrive noe uten å ha prøvd det og jeg endte opp med å like det veldig godt. Glitterkornene er bittebittesmå, så man må se nøye på neglen for i det hele tatt å se glitteret...
Drinking my morningsmoothie and enjoying my glittery nails. I usually don't do glitter, but hey, you always have to try something new. And I ended up liking it, alot. It's a bit Alice in Wonderland'ish.

6 kommentarer :

Ida sa...

Nydelig farge da! Er egentlig ikke så glad i glitter i neglelakken, men det lille der gjør ingenting :)

frk.bustad sa...

Utrolig lekkert! Det er ikke hver dag man kan matche glitrende smoothie... :)

Mia sa...

Saa fin farge!! Haaper du har en kjempe fin dag!!

wenche sa...

lekkert :) !

Mira sa...

Aldri vært fan av glitterneglelakk, men det skal jeg jammen meg prøve :)

Ladybird sa...

Ida: jeg trodde heller ikke jeg likte det, men jammen meg. Kornene er bittesmå, så det ser veldig diskret og fint ut! :)

frk.bustad: ha ha ha...ikke hver dag jeg matcher drikket mitt, men det er lov innimellom ;)

Mia: takk det samme ;)

Wenche: truly is!

Mira: Jeg ble selv overrasket over at jeg skulel like det så godt ;)