Sider

04.03.2010

Fabel

Photo: ladybird
Da jeg var innom OfF for en liten stund tilbake ble jeg automatisk trukket mot denne standen. Fabel. Funksjonelle plagg i høy kvalitet med en skandinavisk twist. Det var først og fremst denne stripete ponchoen som fanget blikket mitt. Nydelig fargesammensetning. De hadde også et stort herlige tubeskjerf i samme farge- og mønster. Helle, en av frøknene bak Fabel viste meg også det herlige bildet fra Norwegian Fashion Institute sitt magasin, der en nydelig gul cape er stylet helt rått av Linda C. Myrseth. Jeg vil også ha Fabel cape og lårhøye støvletter.
Fabel. Functional design with a Scandinavian look. I love the colors, just look at that amazing striped poncho. Love it! Take a look at the way Linda C. Myrseth styled that beautiful yellow cape, great inspiration.

4 kommentarer :

Lise sa...

Stilig :D
Syns de bena så unaturlig lange ut da ;)

Sara sa...

Fascinerende! Liker fargene og stoffene :)

Hanne sa...

Fantastiske farger!

Ladybird sa...

Lita: Bena var nok lange i utgangpunktet, men fikk nok overjordiske formater når jeg tok bilde i en litt rar vinkel ;)

Sara: det var veldig flotte ting, herlige kvaliteter og en nydelig fargepalett!

Hanne: De var helt fantastiske, jeg falt for hele paletten!