Sider

20.02.2010

"Welcome to the House of Fun"

Photos: ladybird
Fam Irvoll lager alltid show. Det gjorde hun også denne gangen. Ballonger, Yoga Fire som var kule med kniv, fargesterk humoristisk design for store og små, en humoristisk kortfilm og sjonglerende akrobater. Mote med Fam er gøy!
Fam Irvoll. The showgirl at the Norwegian fashion scene. Always putting up a great show, her runwayshows always have humour and something extraordinary. This time she gave us Yoga Fire,  acrobats and of course some colorful design on playfull models.. Fam makes fashion fun!

8 kommentarer :

Rock'n Roll Ballerina sa...

Ja, hun er bare fantastisk! Ha en fin lørdag:)

Pia sa...

hehe.. vet ikke om det er meningen at vi ikke skal vite hvem du er utifra at jeg aldri ser ansiktet ditt på bloggen, men: hehe.. nå vet jeg hvem du er. Jobbet nemlig på ofw, og jeg så de nagle-hanskene dine, så må ha vært deg, for du postet bilder fra showet dagen etter! :)))

Og, ja, fam var bra:)

en ting som forunderer meg med norske designerer er at det virker som om klærne i seg selv ikke alltid er nok. moods og norway, leila, vatle og fam hadde jo alle show. er det bare en norsk greie eller? misforstå meg rett. er jo kjempe gøy.

AK sa...

Synes bloggen din er kjempefin og følger den fast via Bloglines. Det er kjempeflott at du laster opp så mange bilder som du gjør, og holder oss oppdaterte, men fordi bloggen din er så stor bruker den også ÅR og dag på å laste opp bilder og sånt. Jeg anbefaler at du enten krymper bildene til en mer vennlig størrelse, eller kanskje enda bedre; velger å ha bare 5-8 innlegg per side. Slik det er nå må jeg vente kjempelenge på å få se bildene, og vanligvis har jeg gjort meg ferdig med lesingen lenge før de er blitt lastet opp. Og det er ikke videre praktisk i en hektisk hverdag;)

Anne sa...

Love it! Skulle så gjerne vært der selv å sett..

Lise sa...

tøft :) har ikke sett så my fra henne men jeg har mega lyst på en sånn kake hårbøyle ;) fun, fun, fun ;) hihi

Ladybird sa...

Rock'nRoll Ballerina: Håper du har hatt en flott helg sålangt, nyt resten av søndagen! :) Fam er gøy! ;)

Pia: Det går helt fint at folk vet hvem jeg er, men jeg føler ikke at det er heøt relevant for bloggen. Den omhandler en av mine interesser og derfor velger jeg å ikke bli for privat ;) Men nå kan du jo komme bort å si hei neste gang våre veier krysses ;)

Det er litt vittig det du sier med show. jeg føler innimellom at det kan bli litt for mye show og litt for lite kvalitet på selve kolleksjonen og visningen av denne. Ta for eksempel den dårlige lyssettingen på manbge av showene, det er greit at det skaper stemning for de som ser showet live, men hva med alle de som bare ser bildene fra runwayen...de vil sitte igjen med et dårlig inntrykk på grunn av dårlige bilder... Dessuten er det jo kolleksjonene de skal leve på, ikke showene. Selvfølgelie er det designere som kan ta seg litt mer friheter til å skøye enn andre, for eksempel Fam, fordi det har noe med selve tankegangen og bruksområdet til hennes design...mange andre drukner dessverre i kreative fremføring...når de egentlig burde brukt den tiden på å høyne kvaliteteten på både visning og kolleksjon.

Puh.... ;)

Ha en finfin søndag Pia!

AK: Så flott du sier i fra, da skal jeg korte ned på antall innlegge som vises på førstesiden ;) jeg arbeider også med å forenkle, forandre designet noe...håper det kan falle i smak ;)

Anne: Det er alltid like gøy å se Fam sine show ;)

Lita; jeg er sikker på at du hadde vært riktig så flott i en av de ;)

Pia sa...

kunne ikke vært mer enig i den beskrivelsen der! Ha en fortsatt fin søndag du også:)

Ladybird sa...

Pia: ;)